Új klasszikus született
Finom, de hangsúlyos. Minimalista, de részletekben gazdag.
Pontos kifejezése a CLUSE minimalizmus és a mix & match iránti szeretetének. Egy közepes méretű női óra, mely vonzza a tekinteteket. A CLUSE új, 2020-as tavaszi / nyári újdonságainak legkiemelkedőbb kollekciója minden kétséget kizáróan a FÉROCE, ami Cluse viszonylatban valóban eléggé vadra sikeredett. (féroce jelentése franciául: vad). A korábbinál hangsúlyosabb, 36mm-es tokátmérő, már-már boyfriend-look hatást kelt, amit viszont remekül ellensúlyoz a 3 szemes fém, a mesh, vagy az egyetlen bőrszíjas, a kroko-mintás, méregzöld változat.
 |
 |
A márka a FÉROCE-szal visszavett a lendületből, nem készített több tíz permutációt a típusnak, a zöld bőr – aranytokos verzió mellett csak két mesh (rozé és ezüst), és három link szíjas (arany, ezüst, bicolor) variáció lesz majd elérhető.
A másik újragondolt klasszikus a Triomphe, ami megkapta a La Perle gyöngyházas számlapját, és egy csat felé keskenyedő – és ettől roppant elegánsnak tűnő – jubilee stílusú fémszíjat. Ez az újdonság is kizárólag három féle variációban kapható, mely közül a halvány rózsaszín számlapos karóra előre láthatóan hatalmas siker lesz.
 |
 |
Az idei nyári kollekció kulcsszínei a rózsaszín, a kék és a zöld, hiszen a további újdonságok is ezekben a színekben pompáznak, amik közül egyértelműen az előző kollekció Vigoureux típusából tudták kihozni a legtöbbet. Az arany tokos, sötétkék sunray számlapos verzió, ugyan majd csak április végétől kerülhet a boltok polcaira, de a „tesztközönség” máris rajong érte, úgyhogy érdemes lesz majd a kereskedőknek egyszerre több
darabot beszerezni belőle.
A La Bohéme és a Minuit szerényen beállt az újdonságos sor végére, de őket is feldobták a nyári szezon jellemző árnyalataival, így napbarnított csuklónkon viselhetünk majd rózsaszín számlapos, ezüst La Bohémet vagy napszítta-zöld számlapos, arany Minuitot. Bár csak már ott tartanánk...
Végezetül, de nem utolsó sorban, hogyan is kerül a CLUSE márka szélesebb körben elterjesztésre általunk? Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen számos hazai influencerrel dolgozunk együtt, akik hitelességükkel maguk is segítik a munkánkat, és mind emellett elkötelezett viselői az adott brandnek.
Ám ez sokkal több mint egyszerű munkakapcsolat. Számunkra fontos, hogy aki reklámozza és ajánlja a termékeinket, szeresse is azokat. Ne csak egy kép erejéig viselje, hanem legyen az élete (gardróbja:) része. Úgy véljük, ez a siker kulcsa! Nálunk a márka választja az influencert, és nem fordítva! :)
De kik is ők valójában? Igyekszünk minél szélesebb körben kialakítani bázisunkat, és nem csak egy korcsoportban, stílusban vagy tevékenységi körben gondolkozunk, ezzel is bemutatva a CLUSE sokszínűségét.
Ha az összes névvel nem is szolgálhatunk egyetlen cikkben, igyekszünk párat kiemelni.
Együttműködőink között vannak a Jóban Rosszban sorozat színésznői, Nagy Kata és Bálizs Anett, a, Miss Mood-ként ismert énekesnő Mező Dorottya, vagy a jelenleg műsorvezető, korábbi DJ, Kovács Dóra, bloggerek, Lángi Dorka (@dorkalangi), Varga Judit (@littlediyprincess) és Sisi Yu (@sinspirationblog) személyében, akik nem csak fotóanyaggal, de írásaikkal is színesítik reklámanyagainkat. Ha pedig vlog témában kell valakit említeni, az nem más, mint a műsorvezető / modell Tücsi, akiti videóiban mutatja meg kedvenc CLUSE óráit a YouTube csatornáján. Célunk minél több platformon minél több érdekes embert bemutatni, akik mind-mind CLUSE terméket viselnek.
A jelenleg kialakult vírushelyzet miatt 'maradjotthon' akciót hirdettünk webshopunkban, melyben főszerepet kapott a CLUSE, így most nem csak ingyenes szállítással rendelheted otthonodba a kiválasztott karórát, de bezsebelheted az extra 20% kedvezményt valamint a készlet erejéig az ajándék CLUSE karkötőt is, mely teljessé teszi a szettedet! Használd ki a lehetőséget és válogass kedvedre!
Linkgyűjtemény a termékekhez: